søndag 24. mai 2009

ilu Bodø<3





















jeg har hvert i Bodø i ei uke nå...var kjempe koselig ..var trivelig å treff Lena, Linda og sebastian<3<3<3<3<3
har hvert koselig å vær litt hjemme...fikk litt inspirasjon å bare å stå på i 3 uker til...Tenk om 3 uker er d sommerferie...da bir jeg hjemme 1,5 mnd. Tenk hvor mye galskap man gjør da...tørr ikke å tenk på d en gang...
Jeg er sånn ekstremt redusert idag ...men skal legge mej snart:)
Så bir alt supert:)
D var en ekkel mann som fulgte etter mej når jeg gikk av bussn i elverum..han stilte mej ekkle spørsmål..fysj^^
Og på flyplassn sjekka de pcn min sånn 4 ganga for de trudde den var ei bombe ...veldig logisk...jeg ser farlig ut...
Å jo jeg var på innflytningsfest igår...d var drit bra...koste mej masse...ble kansje litt i d fulleste lage...mnmn..d skjer...ble kasta ut av 2.etg. skillz sier jeg bare...

noen e litt vell gira på mej har je funne ut... å da synes jeg det e bra at jeg bor Elverum..
jeg liker ekstremt bra at jeg bor i elverum...hihi^^ for da kan jeg bare stikke av hihi^^ å late som ingenting har skjedd...
dette ble mye frem å tibake...

men nå natta..

xoxo Tone^^

Ingen kommentarer: