søndag 10. mai 2009

helga ble borte!

Helga ble bare borte^^ men jeg har komme på go vei på me oppgaven trur jeg blir ferdig t onsdag...har skreve 8 sia allerede...så vi har kommet på go vei nå åssa..jeg var flink ..jeg skulle liksom være flink å ikke drikk i går..d gikk rævva..enkelt kom å bærte mej vors..å d endte så det måtte ende..Tone driting igjen^^har sove veldig få timer inatt...så gleder meg til å legg meg....

Jeg fikk bruk for alt av HLR terpinga mi...Fant bevistløs person på brua.

Det ble tatt utrolig fine bilda av mej i helga har skillz..så lenge folk glem å legg de ut på facebook så går d bra:)

jeg skal heim t helga..gleder meg helt vilt. Det skal bli så ufattelig gådt å se mamma igjen..gleder me masse..savner de der hjemme akkurat nå...

Jeg har funne ut at jeg er håplaus..jeg så seriøst håplaus...menmen ikke så mye å gjøre med:p jeg får vel vær håplaus nånn år til så jeg får jeg vel se om jeg gjør noe me det...å jeg er så jevligt sjarmerende atte^^

Ingen kommentarer: