fredag 8. mai 2009

dagen derpå...

Igår hadde jeg en ufattelig fantastisk party hos mej...fantastiske folk og utrolig fin stemning...meir som vi kan å ta av. Jeg er ferdig i praksis ..bestått greier..dette feiret vi igår...og vi tok av..og det kjennes på kroppen idag...Idag er jeg kvalm, rar, ustabil og så trur jeg at det er noe galt me hjernen min dag...kjennes ut som jeg kjører båt...og det er vel ikke normalt? jeg har brukt 2 timer på å skrubbe golv idag...d var gørr...
jeg noe ekstremt lurt i morrest før jeg gikk å la meg...mista tellefonen oppi vannkokern...så den døde i formiddag..men jeg har kjøpt mej en ny..nokka billig greie...var alt je haddde rå til...er nesten avhengig av tellefon..
resten av dagen skal jeg ligge dø på soffan..jeg egner meg ikke til noe annet.
Takk for en gøy kvell igår jenter;)

Ingen kommentarer: