torsdag 30. desember 2010

kaos






Hode midt er slik kaos...og jeg liker det ikke..følelser og tanker jeg kunne klart mej fint for uten denne julen...
Jeg tenker litt på hvor mye enklere ting kunne ha vært lissom...enkelte mennesker har d sååååå mye lettere...

Jeg innbiller meg d hvertfall....Men det er i motbakker d går oppover...eller noe sånt i den duren...
Vurderer å forandre noe i live....kan da ikke fortsette slik....

Jeg kjenner at jeg er drit lei av at d er mine følelser ødelegger humøre midt.
Kansje jeg skal bli slik kald følelseløs person...trur d er tingen for meg....For folk som sier jeg er
simpel...dom kjenner ikke meg.....

Men skal flytte til høsten en plass...d er bestemt....nye opplevelser og muligheter...men hvor det blir
vet jeg ikke....Om det blir Bodø eller østlande en plass må gudene vite....

Skal tenke på det frem til påske....akkurat nå er man bare urasjonell og bittelitt deppa...


Hvorfor må det enten gå så jævli opp eller så sinsykt ned?

Hvorfor finnes det ikke en mellom ting med meg?


*hug* fra en frustrert meg^^

Ingen kommentarer: