fredag 31. desember 2010

ferdi med det ett crappy 2010...










Okeida...riktig så trist blir ikke nyttårsaften....tipper den blir riktig så koz egentlig :p
Skal prøve så gått jeg kan å være en hæppy person :p



JUpp endelig er man ferdig med 2010...Egentlig så synes jeg at 2010 har vært ett skikkelig dritt år....ikke på en 1. plass for d er 2008 men på en god 2.plass;p
2010 har bestått av sykdom....masse sykdom....syk fra januar til april...frisk mai,juni,juli og august så lungebetennelse fra sep-des :p  også har man fått en hærlig dose med teite mannedyr....

Men har skjedd brae ting å da :p skola går super,,,fått jobb...og jobber der fortsatt...ny venner...gamle hærlige venner..unike opplevelser..

jeg vill ha ett slik aaaaaaaaawsome år....det er så ubeskriveli lenge siden sist...



Men dette åre skal jeg ha fokus på mine hærlige nyttforsett:

Træning...begynner Torsdag kl.20 00 :p og skal være intensiv...for jeg skal ha muskler tenk!(minst 3 ganger i uka)


Vær slik manne fri :p type sølebat og litt nonne...ferdig med min dose drittsekker næmmeli.

Bli ferdig sykepleier...slik autorisert ;)

unngå å vær slik syk i 8 mnd :p for å klare dette så skal jeg flytte til høsten og ha ett hefti sundt kosthold...og metti kost tilskudd og omega 3...piller er tingen :P

Åssa skal jeg bli heit :P trur d må noen tiltak til her å :p

Og vist dette brytes ...så skal jeg blogge om det nemmeli...

Godt nytt år^^

Ingen kommentarer: