lørdag 11. desember 2010

hæppi bursdag til meg;)

Idag....eller igår ble jeg 25år. Halveis til 50...Det som er sikkert å vist innen jeg har blitt 26 så Skal jeg være ferdig utdannet sykepleier..så har man hvertfall gjort en ting bra lizzom. Nei nå hørtes man litt deprimert ut...Men årene springer jo bare bort jo...Fysj! Men hallo gjort mye korslige ting å...og metti erfaring..:p.Det årner seg for snille jenter har jeg lært ;)

Dagen har jeg feiret med min hærligste Nicoline.. Vi har shoppet..Jeg er den stolte eier av en onepiece <3 nå kan jeg leke teletubbie dagen lang og jeg elsker det ;)  Åssa har man kranglet med bilen til hærligste 2 ganger siden den nekter å starte. Åssa har maN spist bursdagsvafler og bursdags is..Åssa er jeg er den stolte eier av nyfarga hår+ nyfarge tryne :p åssa har man sett fjortisfilm...Og liten bursdags rønken har man å fått med seg :p

Alkohyler bør man jo unngå siden jeg er vist sjuk å sånn...så null alkohyler på meg...Tar det igjen på julebordet i neste uke;)

picz av min hærlige onepiece:











Kan vel innrømme at det er ikke d mest sjarmerende antrekke på jord.....mn sinsykt kømfy...AAAAAAAND I LØØØØV KØMFI <3


Åssa tenkte jeg skulle ta me kjolen jeg hadde på meg da je var på julebord som er drrrriiiiit fin, selv om jeg ser potte sur ut:p






Over og ut...natt for gamle pusen:)

Ingen kommentarer: