tirsdag 16. juni 2009

live midt er rart!!!

Jeg er rar for tiden..og synes alt rundt mej er rart i tilegg...alt..ting forander seg må jeg si...Men jeg har bestemt mej for å fokusere istedenfor å tenke på alt mulig rart...Tenking er oppskrytt! Akkurat fokuserer jeg på å bli ferdig med oppgaven og hellas i neste uke<3
Men føler meg litt innelokka å at d ca ingen som skjønner hva som faktisk skjer me mej...for jeg holder helle kjeft..meget lurt Tone!
kansje ikke...derfor fokusere på hva som er viktig...som venner,utdanning, kjæreste hvis d skjer en gang.... og familie...
jeg føler at ting forandrer seg fort å jeg henger ikke med:P
jeg føler at jeg lever i midt lille univers der d er bare mej...heeeeelt alene! selv om at jeg ikke er d assa...

jeg vill ha kjæreste til høsten!!! ikke i sommer! for jeg vill ikke ha kjæreste i bodø...d er bare tull...vill ikke være knytta hit på den måten hvertfall...men til høsten skal Tone på nye eventyr...det er ikke lurt for verden at tone er singel...å nå har jeg slutta å bry mej hva jeg gjør å d er vel enda mer skummelt...men skal klare å holde mej unna mannfolk restn av sommern...lov å håpe hvertfall!!

men den normale Tone er sikkert på vei tilbake snart....hun har bare hadt mye som har skjedd rundt henne i d siste...

i bunn å grunn er jeg hæppy assa;););)

Ingen kommentarer: