fredag 5. juni 2009

1 uke igjen!

en uke til jeg sitter på toge til Bodø...
hadde eksamen idag...gikk over all forventning. meget fornøyd med seg selv. Men er litt trist...for d er en uke igjen før jeg dra...ikke d at jeg ikke vill ha sommerferie...for d vill jeg og gleder meg ufattelig mye til. Men det å dra herrifra...liker meg her og blir borte så lenge...å bodø e å bli bodø.. er så mye rart der lizzom og så mange minna.
Her har jeg det bare gøy uten at det har så ufattelig mye konsekvensa..så trur det blir rart å vær så lenge hjemme. men hallo d bir sikkert gøy:D
Det blir bra å se Linda og Lena igjen da... er litt trist uten dem<3

fundere litt over ting idag og tenk tilbake hvor jeg var for ett år siden...er ganske mye som har skjedd igrunn...er ganske rart...men en ting er sikkert at denne sommeren er dømt til å bli bedre enn i fjord:)
men lika live midt for tia..det er gøy...men akkurat idag ganske slitsomt...null søvn inatt var mindre lurt:p

go helg folkens^^

Ingen kommentarer: