lørdag 6. juni 2009

iiiiiiiiiiik^^

d er 5 dager igjen sånn egentli....d gikk veldig fort over å være triste Tone:p
hihi jeg har skillz... jeg er en søt å sjarmerende person så kan ikke gå rundt å være trist lizzom ødelegger stiiilen min...daaaaaaah;)
men uansett...d er snart over og ut til Elverum...og haaaaaaaalo Bodø^^ å så Hellas:D:D:D
jeg har sommerfugler i magen... om 3 uker sitter jeg på flyet til hellas<3
gleder meg vilt^^
blir gøy å kom hjem en tur å;)

men allerførst sykepleie/psykologi eksamen og avslutningsfest for kull 120 (gleder meg mest til festn igrunn..hihi^^) gleder meg minst til å vaske ut hybeln fyllesjuk å jævli med minimum søvn..hihi...d bir gøy...enno mer gøy blir d når jeg skal sitte på toge i 22tima etterpå:P og så rett på fest i Bodø...fy jeg trur den søndagen blir vond:p
dette er min siste uke..blir nokk dårlig med blogging igrunn...
men jeg skal koooooose meg masse,masse...
nå er d movietime hos marianne..d bir kos..se klissete romantiske filmer..mens man spiser candy til man spyr...live er herlig dere;)
ilu folke<3<3<3
xoxo Tone;)

Ingen kommentarer: