lørdag 19. september 2009

utfordring tull!

HVA STÅR NAVNET DITT FOR - UTFORDRING 1. Skriv ned hva hver bokstav i fornavnet ditt står for. Altså du bestemmer hva de står for, men det må være noe som beskriver deg. 2. Beskriv hvorfor du har valgt nettopp de ordene. 3. Legg ved et bilde som kan beskrive et av ordene du har skrevet. Enten av deg selv eller noe helt annet. 4. Utfordre like mange som du har bokstaver i ditt navn.

Dettan er gøy:p

T- talentfull...jeg kan ting, jeg er smart og det som ingen andre kan Kan TONE:D
O.omsorgfull. Jeg bryr meg. Jeg prøver å gjøre det beste for folk, alle fortjener å ha det bra nemlig men det er alltids nånn unntak.
N- naiv . Trur det beste om folk..som ikke lønner seg bestandig.
E-energisk. jeg er en person som er masse liv i...for jeg er faktisk en ganske digg person som gjør masse rare ting uten grunn...og av til me grunn..for jeg er gøy...tada!!




ILu <3
















Ingen kommentarer: