lørdag 19. september 2009

Bimbo Tone!


jeg fikk et herligt brev på nettby idag..hehe..
d var ei på 16 som mente jeg var den største
bimboen hun hadde sett :p
høhø XD
Det er helt fantastisk...jeg skal bimbo når jeg blir stor :D
Da bir det butox for alle pengan...gleder mej vilt...

Passer gådt inn min nye livsstil....

hihi^^ den nye forbedra bimbo Tone jay...:D

Denne uka har gådt ut på massiv hodepine, trent på karma, midt
nye oppholdsted:D og crappy eksamen.
å seriøse muskelsmerta...johooo...dettan er gøy:p men det bra til slutt..
je har trua:D



jeg har fixa romme midt...det har bidt ganske korslig igrunn:D










jeg liker bilder:D DIGG!
ellers har jeg faktisk hvert kreativ laga armbånd støff!














gør flink:p

bra flink å legg ut bilda jah:p høh:p

Imorgen går dagen utpå å stå opp...tursle bortover til Karma trene litt...har jo ikke trent sia Onsdag :p
Hvis man ser bortfra idag:p
å skrive litt på eksamen og film kvell hos marianne :D
Bir sikkert en bra dag..jay!

men nå skal Bimbo Tone sover...trenger jo skjønnhets søvnen sin...

ps: kommer ett innlegg til me det der utfordings tulle:p

Ingen kommentarer: