mandag 3. august 2009

heit i toppen!!!























idag har jeg hadt fri <3 dagen har bestådt av soling, bading grilling og avslapning....herligt igrunn...men nå er jeg ganske så rosa over alt ufattelig varm i ansikte...å det er bar 28 grader i leiliheta:p jeg er så heit at d går ann...men herligt^^ jeg har badet for 2.gang i Bodø og d er like jævligt vær gang...det kjennes ut som du får krampe hver gang du bader...herlige greier assa... jeg jobbet 5.vakter i helga så jeg var ganske sliten igrunn.


.. før d var jeg en snar tur på hytta...der bestod dagene av maling og en herligt fjell tur og stamping...dette førte til at jeg fikk 1000 mygg stikk over hele kroppen kjennes at d er sommer og jeg digger det... her er noen bilder fra hytta;D








































jeg var lur å fant ut at jeg drar til elverum i neste uke....denne ferien har gådt fort igrunn.....å jeg skal tørre å strekke meg til at denne sommern har hvert mye bedre enn i fjord:p hihi
men d er enda 2 uker igjen å de skal nytes med det fulle^^ men det bir gøy å dra nedover også:p får jo treffe carina igjen...tada nå ble du vel gla:p haha....

men dere får fortsatt en God Sommer....<3