tirsdag 25. august 2009

Gjett hva jeg har gjort idag?

dette har jeg gjort idag...og jah det er mindre behaglig..je har testa det:p




















men er ferdig med det...og det er gådt igrunn:)

Men tenkte jeg skulle heller snakke om helgen for den er litt mer korslig enn veneflon innleggelse:)

Broren min er gift...tenk på d folkens:p




















Var ett utrolig fint bryllupp...skikkelig rørende....en gang vill æ å ha ett så fint bryllupp men jeg mangler en vesentlig del igrunn. Jeg holdte tale å greier...min første tale faktisk...meget skummelt men føltes bra når jeg var ferdig. fikk masse skryt:D dvs at må jo har hvert litt bra...dem sa haha når dem sku si haha...oppførte meg eksemplarisk:p lenge siden jeg har oppført meg så bra:p

jeg har fådt tak i flybiletter hjem 22.oktober er jeg i Bodø hele 3 dager:p hvis noen som var interisert å vite det...Kommer forestn ikke hjem til jul...man gjøre noe annet lurt istede:p
tada...sånt som skjer^^
Skola har begynt alt er som det vanlige. Jeg pakka ut faktisk alle sakerne mine igår...flink Tone!

Restn av uka er det forelesninger, stand up på torsdag. og oppgaveskriving...jay^^ Hue mitt er litt rart etter helga...ekke helt på samme planet som alle andre...er litt borte vekke...men sånt som skjer:P

menmen bajbaj...snx ppl;)

1 kommentar:

Mitteminda sa...

HVA STÅR NAVNET DITT FOR - UTFORDRING 1. Skriv ned hva hver bokstav i fornavnet ditt står for. Altså du bestemmer hva de står for, men det må være noe som beskriver deg. 2. Beskriv hvorfor du har valgt nettopp de ordene. 3. Legg ved et bilde som kan beskrive et av ordene du har skrevet. Enten av deg selv eller noe helt annet. 4. Utfordre like mange som du har bokstaver i ditt navn.