tirsdag 27. januar 2009

lei,lei å atter lei!!!!!

dagene går å jeg bir bare mer lei for hver dag som går...jeg vill bort fra elverum...trenger d NÅ!
jeg er driiit lei av folk som ikke kan ta hensyn av andre, som bir sur når man faktisksier i fra... slike folk skal få jobbe me syke folk er en skam synes jeg...
Hva mer er jeg lei av? jo skole...usaklige forelesninger som vi faen ikke lærer noe...
usaklige diskusjoner...kommer me argumenter som egentlige er argumenter....
falske personer...bøker...jeg liker ikke tunge ekle bøker for tiden....som jeg bruker masse 1000 penger på...
jeg vill gjøre noe gøy...noe som gjør mening....eneste jeg ser frem til nå er lizzom praksis å dra bort fra elverum....
jeg trenger c litt normale folk.....å jeg er lei av duste hybeln!!!!!
jeg er såååå ufatteli lei ut av å så jævli irritert hver bidige daaaag....jeg vill hjem!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer: