søndag 4. januar 2009

hæppy new year<3<3

Endeli nytt år...å d betyr nye muliheter...å d ser jeg frem til..veldi frem til;) for jeg mener og trur at dette bir knall år for Tone=D for d er d lenge siden sist d var nemli:p
Oppsumering av 2008
Kan jo begynne me oppturer...for d er jo positivt:p :
fest og morro me mine koselie venner, Trondheim<3 , flytta til elverum, blidt kjent me mange nye super koselie folk, blidt sunnere faktisk:p, kommet mej litt i form:p bestått alt av eksamer:D
også mine kjære nedturer:
dødsfall av venner og bekjente, utro kjæreste*3, grusomt brudd me xn min, abort, mista ekstremt mye seltilitt...

Men i 2009 skal alt bli bedre...d skal bli bedre og ett gøy år..jeg skal bli slæm, tiihii^^
Og seltilittn skal stige til topps , jeg skal bestå alle eksamene håper jeg:p
Og jeg skal finne mej en manne ting å leke mej me...kjæreste vet man jo aldri:P

Jule ferien er over og jeg drar tilbake imorgen tilig...drar til oslo da mn...skal besøke broren min og så skal jeg på anatomisk instututt å c på daue folk:p
mandags kvelln så er d elverum igjen...å d er egentlig helt grett igrunn:p

mn nå er d kvelln
*tada*