lørdag 3. mars 2012

relativt slapp dag

Okei....jeg har hatt en helt jævlig uke på jobb....er lissom fult kaos og man vet ikke om man skal gråte eller le;p
dobbelt så mange pasienter som d er plass til + at de er ekstremt dårlig. rett og slett kaos...= tunge og slitsomme dager....mn jaggu har jeg ikke klart å trent 3 ganger denne uka åh;) var på disco bowling og ut i byen etter på...i Oslo såklart...selv om man er totally forvirra og forstår ikke hvor man er henne...så kan jeg venne mej til utelive i oslo....I like it <3
Hadde d kjempe gøy, mindre koz idag da....ser frem til å bli enda mer kjent med folk...jeg trur live midt blir bra her....også har jeg skifta kommune...FRa å med nå er jeg folkeregistrert i Bærum....taha det er litt gøy....
Man har fådt masse nye klær....idag....bestillt på nette...bare slik 3 par nye sko....vår jakke...siden d er vår her;)
En skjorte....d var vel d:P også har jeg kjøpt mej en topp:p når jeg passer den så er jeg fornøyd :D d er nemlig str. 36:p d blir en stund til....mn d er viktig med ett mål ;p

man kjedet sej på buss stoppe så man tok noen bilder....fyllesjuk å jævlig:











fantastisk:p

imorgen skal man på spinning....dårlig samvittighet for man har drukki brus idag så da får man sykle d bort :p

også skal man rydde, vaske og bake horn.....med ost og skinke:p

også skal jeg lage kjøttkaker til middag....helt fra bunn av...en gang må jo være den første.....spennende.....

men nå er d natta.....for som vanlig sover jeg nesten ikke siden man har drukki...

natta folkenz

Ingen kommentarer: