lørdag 21. januar 2012

Min første uke ,,,

Jupp da har man bodd en uke i sandvika.....og jeg har funni ut at jeg er extremt selvstendig....ikke for å overdrive....men hallo lissom....jeg skrur kompliserte flatpakker fra ikea uten hjelp....jeg skrur sofaer uten noen problem....kobler opp bredbånd....jeg har skillz;)
Men tilbake til tema....hvordan har min første uke i sandvika gådt;p
Den har gått extremt bra....jeg har begynt å trent igjen....nå trener man på elexia.-sandvika panorama....hørtes litt fænzy ut:p Med spa...I love the spa part:p høh...jeg skal prøve å få trent 3 x i uken....d hadde vært fantastisk.....foreløbi funker d fint....en smule stiv...men d overlever man;p
Også var den nye jobben min da:p fådt nytt id kort;P d ser jo helt fantastisk ut:






Jeg kan å glise sier jeg bare;p


Men første uken på jobb har gådt fantastisk,,,jeg stortrives...fantastisk arbeidsmiljø..og spennende pasientgruppe....mye nytt....så det er mye å sette seg inn i....så d var bare åpne skolebøkern igjen....men trur dette blir bra.....
jeg har bestemt meg å bo her ett år uansett og så får man se om man blir eller om man drar en annen plass....men er innstilt på å bli....håper man finner seg tilrette og sånnt...krysser fingran....










Jeg vet er slik totally trist for tida;p

hehehehe;)

TUDDELUUUU
Ha en aaaawsome helg;)

Ingen kommentarer: