onsdag 15. juli 2009

ferie slutt!






















































har hadt en ufattelig bra tur til RHODOS.. lenge siden jeg har hadt det så utrulig gøy ...bare gøy...utn å tenk bare slappe av...midt nye nye navn er Tonii "lost bikini" Edvardsen...tada...vakkert ikke sant;) var en ubeskrivelig bra tur...er overlykkelig lever på lykkerus...dette gjorde gøtt for sjela...blir kansje flere bilder etter hvert...jeg elsker hellas...å hvor jeg savner folka..men august møtes man igjen...meirsom jeg skal bli flinkere å holde kontakt me folk...live er herlig...er bare en ting som mangler men det ordner seg t høstn^^ har begynt å jobbe på ett crazy sykehjem...fy det finnes gale folk her i verdn...hvis jeg havner på sykehjem håper jeg å er gal...

mnmn imorgen skal jeg leke med Lena og sebastian...natta folkenz...

Ingen kommentarer: