søndag 15. februar 2009

Tone har hatt en gøy helg^^

d begynner å bli ei stund siden jeg skrev i bloggen sist så nå er tide på en oppdatering på hva har Tone gjort den siste uka?haha...nå er du spent nu:p
jeg har hvert på skola å har lært at trombe er blopropp...sjokking...å d var ca alt også da:p
d vill si meget kjedelig undervisning...og så hopper vi frem til torsdagen...da var jeg hos eli-anne å så film,laga mat og spiste snop...meget koselig egentlig....fredag var d date me carina....carina fixa hjemmelaga pizza og jeg tente på lys og d var meget romantisk....og så vi norske talenter...^^
Og så var d lørdag..da dro jeg til gjøvik for å besøke min kjære Maria<3 d var super koslig å treffe maria igjen...vi var innom cc Gjøvik for å shoppe litt ...dro hjem til maria for å spise litt.mens vi så film(hairspray...digger dn filmen assa;)) og så var d å begynne å ordne seg og begynne å drikke...vin...hihi^^ mens jeg farget håre til maria...som jeg ble veldi fornøyd med resultate gitt;p
så vorsa jeg å maria og vi klarte faktisk å helle ned 4 flasker vin...og så dro vi ut på byn meget fulle og berusete ...vi fant dessutn at britney og lena alexandra er våre nye idoler....så vi tok en britney ut på by`n uten og gå nermere inn i detaljene..jeg var ikke helt stabil denne kveldn...lenge siden jeg har dotte så mye på en kvell...mn alt i alt var d en fantastisk gøy kvell..hihi^^

dagen i dag har bestått av SMERTE og kakebaking me nicoline..hihi

^mn nå er jeg trøtt og d er tid for å finne senga nå...

natta ppl;);)

Ingen kommentarer: